درباره‌ی من

دو خط از خودم

من محمدعلی عبدالعلی زاده هستم. فارغ‌التحصیل مهندسی مکانیک دانشگاه تهران و مدیریت کسب و کار دانشگاه امیرکبیر. از جایی به بعد متوجه شدم که آدم مهندسی خواندن نیستم و به هنر و علوم انسانی علاقه‌ی وافری دارم. این شد که مسیرم را عوض کردم و متمایل شدم به سمت همان چیزها.

فعالتیم در هومکا

حدود دو سال است که در شرکت هومکا، مشغول به فعالیت هستم و تمرکزم بر روی فعالیت‌های مرتبط با ارتباطات بازاریابی است. هومکا انجام انواع آزمایش‌ها در منزل و محل کار را برای شما راحت می‌کند. خودمانی‌اش این می‌شود که آهای مردم! اگر مریضی در خانه دارید که نیاز به آزمایش دارد. یا خودتان نیاز به چکاپ دارید اما نمی‌توانید زمانی را برای مراجعه به آزمایشگاه اختصاص دهید، می‌توانید روی ما حساب کنید. فعالیت ذاتا ارزشمند و زیبایی است و امیدوارم برای مخاطبانش هم اینچنین باشد

 

چرا اینجا هستم؟

اینجا هستم تا بنویسم. آن هم از طریق کلمات درست و مناسب.

به قول معلمم، محمدرضا شعبانعلی، کلمات، دو کارکرد مهم دارند. نخست اندیشیدن است و دیگری گفتگو. ما نمی‌توانیم به چیزی که برایش کلمه نداریم فکر کنیم و به فرض هم که فکر کنیم، نمی‌توانیم آن را عمیق بفهمیم و به فرض هم که بفهمیم، نمی‌توانیم از آن از آن گفتگو کنیم.

در این مسیر دغدغه‌ی یادگیری چیزهایی را دارم. سعی می‌کنم آن‌ها را با شما هم به اشتراک بگذارم. امیدوارم برای شما هم مفید باشد. 


همچنین در شبکه‌‌هایی که در سمت چپ صفحه، در قسمت « با من در تماس باشید » وجود دارد، می‌توانید پیدایم کنید.

این هم آدرس ایمیل من است : m.ali.abdolalizadeh@gmail.com

ارادتمند. محمدعلی عبدالعلی زاده

 

دیدگاه‌ها

    1. نوشته
      نویسنده
      محمدعلی عبدالعلی‌زاده

      سلام و اردات.
      خیلی ممنون از لطفتون. خیلی خوشحالم که به اینجا سر زدید.
      بنده هم بسیار خوشحالم از آشنایی با شما
      متمم برای من همیشه یک مکان دوست داشتنی بوده و مسلما افرادی که از این طریق باهاشون آشنا میشم هم چنین خصوصیتی خواهند داشت 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *